چگونه نيازهايتان را به طراح وب سايت تان بگوييد
چگونگه نيازهايتان را به طراح وب سايت تان بگوييد
اکتبر 22, 2018

سیستم مدیریت محتوای جوملا

سیستم مدیریت محتوای جوملا

وملا یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب است که مدیریت و انتشار آسان مطالب را امکان پذیر می سازد، امکانات گسترده ای دارد و با ابزار های خود امکان گسترش آسان وب سایت، را فراهم میکند. با جوملا می توانید وب سایت ها و سامانه های تحت وب قدرتمند و ارزشمندی را طراحی کنید.
جوملا برای قدرت بخشی به کلیه سایت ها، از یک صفحه شخصی ساده تا وب سایت شرکت های عظیم استفاده می شود.
اولین نسخه سی ام اس که جوملا 1 نام داشت،نسخه توسعه داده شده مامبو بود و در سال 2005 انتشار یافت. گروهی از برنامه نویسان مامبو پس از جدا شدن از این تیم شروع به طراحی این cms کردند. جوملا در لغت به معنای همه با هم است که از زبان سواحلی گرفته شده است.

جوملا میتواند به سادگی در کنترل تمامی قسمت های وب سایت شما، از اضافه کردن محتوا و تصویر تا بروز رسانی کاتالوگ محصولات و یا رزرواسیون آنلاین استفاده شود.هنگامی که جوملا نصب و آماده به کار شد، حتی کاربران مبتدی میتوانند به سادگی محتوا را اضافه و یا ویرایش، عکس ها را بروزرسانی و اطلاعاتی را که جربان حیاتی شرکت شماست کنترل کنند. هر شخصی با دانش مقدماتی پردازش متن می تواند یک سایت مبتنی بر جوملا را مدیریت کند. سیستم مدیریت محتوای جوملا سهم بسزائی در اداره و رهبری محتویات مورد احتیاج برایطراحی سایت شما را بازی می کند.اما برای بسیاری از کاربرها، قدرت واقعی جوملا در ساختار برنامه آن قرار دارد که دست هزاران کاربر حرفه ای در سر تا سر جهان را برای خلق add-ons (ضمائم) و افزونه ها extension قوی باز گذاشته است.
برخی از شرکت ها و یا سازمانها، انتظاراتی دارند که در حال حاضر از توان جوملای اولیه و یا extensionهای موجود خارج است. خوشبختانه joomla ، یک ساختار برنامه قوی را ارائه می دهد بطوریکه توسعه دهنده گان را قادر می سازد تا افزونه های ناب بسازند که این خود توان این CMS را به مسیرهای بی حد و مرز مجازی بسط میدهد. هیچ خرجی ندارد، جوملا رایگان و باز بوده و تحت لیسانس GPL در دسترس همه می باشد. جوملا ادعا نمی کند که کامل است و نمی تواند قول دهد که تمام نیاز دنیا را بر آورده کند. اما برای خیلی از وب سایت ها، سی ام اس جوملا همان چیزی است که برای اینکار به آن احتیاج است. در هر نسخه،جوملا ویژه گی های فوق العاده ای را به آن اضافه می کند، و با رهنمودهای جامعه کاربرها در صدد است تا نافزونه های رقابتی و پیروزمندانه ای را برای سال های آتی عرضه کند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *